ZAPRASZAMY NAUCZYCIELI NA NASTĘPUJĄCE SPOTKANIA WE WRZEŚNIU 2022 r.
ZAINTERESOWANI NAUCZYCIELE |
|
||||||||||
Zmiany w awansie zawodowym nauczycieli |
|||||||||||
seminarium |
Anna |
PODN w Kluczborku, |
|||||||||
BIBLIOTEKARZE, |
|
||||||||||
Stan czytelnictwa w Polsce w 2021r. – rola rodziny w edukacji czytelniczej dzieci i młodzieży. Realizacja tematyki wpływu czytania na rozwój dzieci i młodzieży na spotkaniu z rodzicami w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa |
|||||||||||
seminarium |
Alicja Wojtaszczyk |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
KSZTAŁCENIE |
07.09.2022r. godz. 16:00 |
||||||||||
Programy zajęć rewalidacyjnych i zajęć z zakresu pomocy psychologiczno–pedagogicznej –planowanie pracy rewalidantów i innych specjalistów |
|||||||||||
|
Grażyna |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 27 (wejście od ul. Konopnickiej) |
|||||||||
DYREKTORZY |
|
||||||||||
Zadania dyrektorów w kontekście realizacji kierunków polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2022/2023 |
|||||||||||
|
Małgorzata |
PODN w Kluczborku, |
|||||||||
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE |
|
||||||||||
Dziecko z doświadczeniem migracyjnym w przedszkolu – zaspokajanie podstawowych potrzeb rozwojowych i emocjonalnych, w tym komunikacyjnych – zadaniem doskonalącym kompetencje nauczyciela |
|||||||||||
|
Dorota |
PODN Kluczbork |
|||||||||
NAUCZYCIELE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO |
|
||||||||||
Od orzeczenia do WOPFU, IPETu - analiza orzeczeń i konstruowanie podstawowych dokumentów dla ucznia z orzeczeniem potrzebie specjalnego Liczba miejsc mocno ograniczona ze względu na warsztatową formę. W przypadku dużego zainteresowania, zaplanowany zostanie drugi termin. Zapisy do 08.09.2022 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając imię i nazwisko, nazwę szkoły/przedszkola i miejscowość. |
|||||||||||
zajęcia otwarte i konsultacje |
Grażyna Tetelmajer |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 27 (wejście od ul. Konopnickiej) |
|||||||||
JĘZYK |
13.09.2022r. godz. 17:00 |
||||||||||
Niemiecki na maturze – nowa formuła egzaminu maturalnego od roku 2023 – co tak naprawdę się zmienia? Diagnoza potrzeb edukacyjnych nauczycieli |
|||||||||||
|
Bożena |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
WYCHOWANIE |
13.09.2022r. godz. 17:30 |
||||||||||
Program z wychowania fizycznego – opracowanie, modyfikacja i dostosowanie. |
|||||||||||
seminarium |
Dariusz |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
EDUKACJA |
|
||||||||||
Prawda, piękno i dobro, czyli jak kształtować wartości w edukacji wczesnoszkolnej |
|||||||||||
seminarium |
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE |
15.09.2022r. godz. 16:00 |
||||||||||
Dziecko z doświadczeniem migracyjnym w przedszkolu - zaspokajanie podstawowych potrzeb rozwojowych i emocjonalnych, w tym komunikacyjnych - zadaniem doskonalącym kompetencje nauczyciela |
|||||||||||
|
Dorota |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
EDUKACJA |
19.09.2022r. godz. 16:30 |
||||||||||
Zadania wspierające samodzielność i odpowiedzialność za podejmowane decyzje uczniów |
|||||||||||
seminarium |
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
JĘZYK POLSKI |
19.09.2022r. godz. 16:00 |
||||||||||
„Wsparcie na starcie” – podstawa programowa języka polskiego, a realizacja kierunków polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2022 – 2023. |
|||||||||||
seminarium |
Barbara |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
HISTORIA, WOS, ZAINTERESOWANI NAUCZYCIELE |
|
||||||||||
Jak poprawnie zorganizować nowy rok szkolny, zgodnie z kierunkami polityki oświatowej na 2022/2023. Diagnoza potrzeb edukacyjnych nauczycieli |
|||||||||||
|
Joanna |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
JĘZYK POLSKI |
|
||||||||||
Planowanie pracy polonisty w oparciu o kierunki polityki oświatowej, podstawę programową i wymagania egzaminacyjne. Diagnoza potrzeb szkoleniowych nauczycieli |
|||||||||||
|
Lidia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
SZKOLNI DORADCY ZAWODOWI, WYCHOWAWCY KLAS, ZAINTERESOWANI NAUCZYCIELE |
|
||||||||||
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji w pracy doradcy zawodowego i wychowawcy klasy – czyli jak uatrakcyjnić zajęcia z z uczniami w nowym roku szkolnym. Diagnoza potrzeb szkoleniowych nauczycieli |
|||||||||||
|
Aleksandra |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
JĘZYK NIEMIECKI |
20.09.2022r. godz. 17:00 |
||||||||||
Kompetencje i zadania nauczyciela pracującego w trybie hybrydowym i zdalnym - rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. |
|||||||||||
|
Bożena |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
KSZTAŁCENIE SPECJALNE |
21.09.2022r. godz. 16:00 |
||||||||||
Planowanie i organizacja pracy z uczniem z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkole ogólnodostępnej |
|||||||||||
|
Grażyna |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
MATEMATYKA |
27.09.2022r. godz. 18:00 |
||||||||||
Analiza wyników egzaminu ósmoklasistów. Omówienie kierunków polityki oświatowej na rok szkolny 2022/2023. Diagnoza potrzeb nauczycieli |
|||||||||||
|
Agnieszka |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
PRZEDMIOTY ZAWODOWE, |
|
||||||||||
Jakie wyzwania czekają nauczyciela zawodu w roku 2022/2023? |
|||||||||||
|
Halina |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
EDUKACJA |
|
||||||||||
Jak możemy wspierać wychowanie w rodzinie w edukacji wczesnoszkolnej? |
|||||||||||
|
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
GEOGRAFIA |
27.09.2022r. godz. 17:00 |
||||||||||
Dobór i adaptacja programu nauczania. Kierunki polityki oświatowej 2022/2023. |
|||||||||||
|
Iwona |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
JĘZYK |
|
||||||||||
Wykorzystanie Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej w edukacji. |
|||||||||||
|
Lidia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
|||||||||
|
|
||||||||||
Dobór i adaptacja programu nauczania. Kierunki polityki oświatowej 2022/2023. |
|||||||||||
|
Iwona |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, |
|||||||||
BIBLIOTEKARZE, |
|
||||||||||
Realizacja NPRC 2.0. na lata 2021-2025 Priorytet 3 dla placówek wychowania przedszkolnego, bibliotek szkolnych i pedagogicznych wsparciem nauczycieli w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów |
|||||||||||
|
Alicja Wojtaszczyk, |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, |